"Sommaren närmar sig"

Seger i fotbollen. tur man har något att glädjas åt när hockeyn går som den går. Så nu ska jag lägga all min energi på att itne hålla på varken HV eller frölunda. Och så är det med det...

Vi har nog lagt ner det där med hus. I alla fall för tillfället. Vi funderar faktiskt på att bo kvar i ettan ett tag till och spara ihop en massa pengar istället. Antingen till ett husköp eller till våra drömmar. Det känns inte så tufft att bo kvar där nu när sommaren närmar sig med stormsteg. Uteplatsen är guld värd och blir ju faktiskt ett extra rum så fort värmen kommer.

Nu ska jag alldeles strax gå hem från jobbet och är ledig precis hela helgen. Inget inplanerat som inte är roligt. Ikväll blir det nog bara mys med min älskade sambo och imorgon blir det middag med kära vänner och melodifestival. Till och med killarna har gått med på att titta. Det är inte illa det.

På söndag kommer mina föräldrar, min bror och min farmor ner och hälsar på. Jag som hade tänkt ta fram grillen blev inte jätte glad när det började snöa igår. På morgonen var det säkert 5 grader varmt och strålande solsken och när jag gick hem var det snöigt, vått och grått. Så vi får hoppas att det blir bättre väder innan söndag helt enkelt.

Det var allt för nu.

Kommentarer
Postat av: Anja

Det är vårväder i Borås, vi tar med det när vi kommer :-) Ses snart :-D Kram så länge

2009-03-15 @ 09:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0