"På jakt efter soligare platser"

Det bor en himla lustig liten hund i vårt område...
Han är nog så nära självständig som man kan bli som hund. Han går nämnligen på sina promenader själv. Jag har sett husse och hund en gång tillsammans men jag har sett den lilla hunden ute på egna äventyr väldigt många gånger. Speciellt på sommaren. När solen skiner ger han sig iväg ifrån den lilla gräsmattan utanför lägenheten på jakt efter soligare platser. Det är ju inte helt vanligt att man ser en ensam liten hund ligga och sola ett tiotal meter ifrån bostaden. 

Kom och tänka på det idag eftersom han var ute på en egen morgonpromenad i morse när jag gick till bussen. :) 

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch lösa hundar är läskiga :-( Om man är hundrädd som jag!

2009-03-03 @ 18:39:19
URL: http://maling83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0