"Det är ljust"

Jag fortsätter på det hälsosamma spåret. Idag blir det ungsstekt lax med chiliolja och rödbetsrisotto. Jag kanske till och med slänger med lite haricot verts för att öka på vitaminintaget ännu mer. Imponerad någon? Att vi beställde mat på McDonalds igår behöver inte nämnas... 

I helgen blir det grillning. Vi fick mersmak efter förra helgen. Man blir så himla glad av det fina vädret. Så himla skönt att vakna och se solen lysa mot persiennerna. Helt underbart att det är ljust både när man går till jobbet och när man går hem. Vi går äntligen mot ljusare tider och jag kunde inte vara gladare. Vad vi ska grilla har jag inte kommit fram till än. Får utnyttja tiden på jobbet imorgon och göra lite research och se om jag hittar lite inspiration. Men det kan vara så att det kanske är dags att göra MIN potatissallad. Fast servera den varm eftersom det fortfarande är varm mat som gäller. Men tiden får utvisa vad jag bestämmer mig för i slutändan.

Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag skulle behöva ha dig anställd som kock hemma hos mig :-D

Jag har länkat till din blogg från min sida, som bloggar jag följer.. hoppas det är okej? :-)

Kram

2009-03-20 @ 18:34:36
URL: http://maling83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0