"Ljudet av sjövindar"

Vi har spenderat helgen i Alingsås, långt ute på landet precis vid sjön Mjörn. Tyvärr så gjorde det mindre varma vädret att vi fick låta bikinin vara nerpackad och roa oss på annat sätt. Så helgen har bestått av det underbara ljudet av sjövindar, falsett skratt, sparriskokande, mindre lyckade fotbollsmatcher och ett och annat djungelskrik. Så jag ska inte klaga...

Jag och Samuel har dessutom ingått en pakt som ska göra vårat redan underbara förhållande ännu bättre. Vad det är får bara de insatta veta. Det är en STOR hemlighet.

Nästa delmål just nu är min resa till Dalarna. Jag längtar verkligen. Ska bli så himla roligt att träffa Malin. Det var alldeles för länge sedan. Så är det ju definitivt dags att träffa hennes lille pojk, Lucas. Han har ju trots allt fyllt 1 år nu och jag har aldrig träffat honom. Ser fram emot det jätte mycket vännen!

Sen är det dags att planera nästa utflykt. Man får ju se till att alltid ha något att se fram emot. Då går vardagen mycket fortare. Så vad ska vi hitta på?


Kommentarer
Postat av: Emma

man blir ju inte alls nyfiken när du skriver så ! ;)

2009-06-12 @ 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0