"Många visningar blir det."

Lägenheten igår var sådär.
Planlösningen var kanon. Verkligen super! Väldigt öppen och fin.

MEN!

Köket var sådär. Mycket små skavanker och fruktansvärt tråkiga luckor. Så vi hade nog fått byta det.
Och badrummet ska vi inte ens prata om. Plastmattor som inte var helt nya och otroligt mörkt och dystert. Kändes nästan lite smutsigt trots att jag är helt säker på att ägaren städat det inför visningen. Litet var det också...
så jag tror verkligen inte det blir någon affär där.
Jag är inte villig att betala en halv miljon kronor för en lägenhet där jag egentligen inte är nöjd med något anant än planlösningen.
Min kära far hade nog dessutom smällt av när han såg de buckliga betongväggarna. Så jag ska vara en god dotter och bespara honom det.

Nu har vi en tvåa vi ska titta på på torsdag och en trea som Samuel bokar visning på i detta nu. Får hålla tummarna. Många visningar blir det.

Fröken Lodin har ju fått heltid fram till sommaren nu så det är ju helt rätt titd att flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0