"I mitt tennis-hjärta"

http://se.youtube.com/watch?v=xkomuQy_7s0&feature=related

Det här är anledningen till att man sitter framför TVn och tittar på en fem timmar lång tennismatch.
Vilka slag och vilka dueller man får se.
Det här är iofs ett sammandrag av det bästa från australian open förra året. Men jag kan lova att årets uppsättning absolut inte var sämre.

Finalen igår mellan Federer och Nadal fick till och med en bakfull Helena att hålla ögonen öppna i x antal timmar.

Och jag får nog motvilligt erkänna att jag höll mer på Nadal. Trots att jag länge troget varit ansluten till Federers supporter-skara. Men nu är det nog lite mer Nadal i mitt tennis-hjärta. Mycket på grund av sånt här:

http://se.youtube.com/watch?v=EA78J_Fc0sk

I eftermiddag ska vi kolla på en trea här i stan. Hoppas den är fin. Den är lagom stor och har totalhyra så den hade passat oss utmärkt. Hoppas att det inte är för mycket att fixa på den bara. Varken jag eller Samuel orkar med några större renoveringar just nu. Och inte min pappa heller kan jag tro... ;) Men vi håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack ska du ha ! :)

Så ni letar ny bostad ni. Härligt! Men hur kommer det sig att ni vill byta ut eran lägenhet?

2009-02-02 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0