"Ge oss in i en budgivning"

Allt var klart.
Vi skulle till banken imorgon och hämta handpenningen. Sen skulle bara kontraktet skrivas under. Jag kunde äntligen parkera och sluta oroa mig över det här förbaskade lägenhetsköpet.
Men inte då...
Istället får vi ett samtal av mäklaren på eftermiddagen igår. Det har kommit in ett bud till. Så nu får vi ge oss in i en budgivning om vi ska ha den. Så istället för att äntligen få släppa all oro så har jag fått ännu mer att fundera över. Nu behöver vi inte bara bestämma oss för om vi vill ha lägenheten. Vi behöver nu bestämma oss för hur långt vi är villiga att gå för att få den. Och jag som redan var orolig över om vi skulle få tillbaka pengarna när vi låg under utropspriset....

Så nu ska vi gå på en visning på en trea i eftermiddag och sen får vi bestämma oss för om vi ska ge oss in i en budgivning eller inte...

Så är du självklart lungt på jobbet också så jag har massa tid att sitta och våndas över det här tuffa beslutet. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej! Vad tråkigt för er!

Hoppas det löser sig för er !!

2009-02-12 @ 19:35:08
Postat av: Anja

Jag är ledig idag och heeeela helgen :-) och har all tid i världen att prata. Puss, gumser...

2009-02-13 @ 09:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0