"Egna semlor"

Pulkaåkningen i fredags var en upplevelse.
På en plåtbit, som tydligen i varnliga fall fungerade som en mellanvägg på lastbilar, åkte vi bakom Mattias mazda. Mycket spännande upplevelse. Nog för att vi flickor inte riskerade våra liv lika mycket som killarna så nog kittlades det lite i magen i alla fall. Till och med lilla Lea fick åka med på en väldigt lung åktur. Himla mysigt att vara ute i snön lite faktiskt.

Lördagen gick i lathetens tecken. I alla fall för mig... Samuel var iväg och jobbade hela dagen så jag besökte min kära vän soffan och tv-kontrollen. Mycket skönt!

Söndagen var en aning mer hektisk. Storstädning inför fotograferingen på onsdag. Vår mäklare kommer och ska förberede en kommande försälljning av lägenheten. Så allt måste vara tipp topp. Samuel dammsög till och med bakom spisen och under köksskåpen. Inte för att det syns....

På kvällen gjorde jag något jag aldrig gjort förut... Jag bakade egna semlor. Jag äter inte ens semlor så jag anser mig ha gjort en god gärning. Malin och Mattias kom på besök och provsmakade med oss och idag har Samuel med sig semlor till jobbet. Vi får väl se om dom blir uppskattade.

Nu sitter jag på jobbet med en sju helvetes huvudvärk som bara blir värre och värre. Känns ju inte speciellt härligt med tanke på att jag ska sitta här till kl 18. Får hoppas det blir lite bättre efter lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0