"En idiotsäker plan"

Nu sitter jag här igen och jag tycker själv att det börjar närma sig ett godkänt uppdaterings förlopp. Snart i alla fall....

Helgen var toppen.
Grillning i en stuga på landet precis vid en sjö med trevligt sällskap. Kan det bli bättre?
Ja, det är klart... Samuel låg hemma med efterdyningarna från sin 6-dagars influensa och det hade givetvis blivit mycket bättre om han hade varit med. Men förutom det var det nära på perfekt. Det blev dessutom inte sämre när vi tjejer slog de, självutnämda experterna till killar som var motståndet i Master of Movies. Vi som dessutom är så långt ifrån experter som man kan bli. Skadeglada Helena njöt.

Igår blev det spontangrillning med Malin, Angelica, Klasson och lille Viggo. Mycket trevligt och jag höll mig dessutom ganska bra till mitt löfte om att äta nyttigt. Det blev varken bröd eller potatissallad till den onyttiga korven utan det blev hemmagjord bönsallad och avokado-tomat-salsa. Men jag lyxade till det med lite räksallad. Man får inte sluta leva.

Men jag måste säga att det är kämpigt.
Maten har jag kommit igång med bra. Jag har en idiotsäker plan, men jag behåller den för mig själv tills jag vet om det är tillräckligt säkert föra tt det ska fungera.
Det som är det absolut kämpigaste är att komma igång med träning. Att det ska vara så j-la svårt!!! Blri riktigt irriterad på mig själv. Men jag SKA!!!

Jag och Malin ska peppa varandra så nu jäklar ska det försvinna i alla fall någon centimeter runt midjan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kämpa på gumman. Det är skit jobbigt vissa perioder. Helt klart, men du klarar det! lycka till :)

2009-04-21 @ 12:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0