"Alltid en början"

Igår blev det ingen motion.
Helt okej tycker jag med tanke på att jag slutade kl 18 och var tvungen att handla.
Plus att min "kvinnlighet" var som värst just igår. Hela kroppen var alldeles öm.
Så det blev hemgång direkt efter handlingen. Hemma var det fullt liv så det slutade med att det blev tacos med vänner. Men jag såg till att skippa både ost och creme fraiche och jag köpte dessutom fullkorns tortillas. Mycket duktigt Helena.

Idag blir det promenad med Malin och sedan blir det nog något lätt till middag. Typ pastasallad med mängder av grönsaker och fullkornspasta så klart. Får se vad min favorit där hemma är sugen på idag.

Det är helt sjukt hur mitt huvud har ställt om. Jag behöver inte ens kämpa med maten. Det går av bara farten. Jag vill inte ha något som jag inte har godkänt i min egen lilla diet. En ganska snäll diet, men ändå. Jag sköter mig exemplariskt om du frågar mig. Nog för att det bara gått några dagar men det är alltid en början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0