"Överdrivna och otroligt olägliga energi"

Jag är så sjukt uttråkad idag.
Önskar näsan att jag skulle jobba. Inte ofta man inte vill vara ledig...
Inte ens tvn, som brukar vara min trogna kamrat, duger idag.

Så vad ska jag göra med min överdrivna och otrolig olägliga energi.
Jag har ju faktiskt inte putsat fönster sen vi flyttade in här för över ett år sen kom jag på. Det gör jag!
Nehe, inte ens det kunde jag roa mig med. Solen ligger på precis är mina fönster är så dom blev ju fammiga som tusan. Ingen idé då. Så det får vänta tills i eftermiddag.

Så nu sitter jag här igen.
Om man skule torka golven och piska mattan kanske?
Och jag har ju faktiskt massa köksskåp som säkert behövs städas...

Utnyttja energin istället för att sitta här och plågas är nog en bra idé.
Så gör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0