"Obetalbart"

På lördag är det fest. Utan killar.
På lördag bjuds det in till sexparty. (Så om mamma eller pappa läser så kan ni bortse från det.... haha)
På lördag intar massa flickor vår lägenhet för att dricka drinkar, fnissa och shoppa loss.
Ska bli himla roligt.

Var ju i Ängelholm i lördags också.. ska jag kanske dela med mig av. VILKEN MATCH!
Första perioden bara försvann...vilket skitspel. Tråkigare period har jag aldrig varit med om tror jag. Underläge dessutom. Andra perioden var nästan ännu värre. Brynäs hade NOLL spel. Inget anfallspel och inget försvarsspel. Katastrof. Likadant såg det ut i början av tredje. Kunde ju inte undivka att tänka att det var bortkastade pengar att åka ner. Men sen hände det något.
Ove Molin fick in en 3-1 puck och sen bara det smällde. 3-2, 3-3 och till och med 3-4. Och 3 underbara poäng hem till Gävle.
Men man kan inte annat än lida med Rögle, både spelare och supportrar. Dom spelar himla fin hockey och gör mängder med mål, men tappar ofta i sista perioden. Tempot är nog lite högre i Elitserien än i Allsvenskan trots allt. Men det måste vara tufft att leda 45 minuter av matchen och sedan tappa allt på en kvart. En ynka kvart. Men jag var lycklig. Och tack vare gårdagens seger mot Modo hemma leder vi fortfarande ligan. (Och jag vet att det är 49 omgångar kvar, men lite måste man ju få njuta.) Det sm är mest underbart är helt klartatt HV (Eller blå kossorna som min far säger) ligger 7a (HAHA) på bara 7poäng med en match mer spelad. OBETALBART!

Sen måste jag nog ändå nämna söndagens match också, oavsett hur mycket jag vill förtränga det och låtsas som det inte har hänt. Men mer än så säger jag inte.... Nu har jag nämnt det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0