"Få lite inspiration"

Det blev faktiskt både bak och matlagning i mitt kök igår.
Passionen fanns inte helt där, men det kommer nog.
Det blev himla goda citron-björnbärs muffins som Samuel har med sig till jobbet idag och en riktigt god laxmiddag. Inget avancerat men faktiskt väldigt gott. Får se vad som ska kokas ihop idag. Har fått nya numret av Allt om mat och där borde jag få lite inspiration.

Men matinstresset är inte det enda som sinat.
Jag har igen större lust med något längre. Det är pest och pina och varken jobba eller plugga. Jag är så fruktansvärt uttråkad att jag inte ens har lust att göra något. Jag behöver ha något att göra. Jag behöver något att se fram emot. Jag behöver en framtid.

Kommentarer
Postat av: Malin

Planera in en resa hit då så har du nåt att se fram emot ;-)

2008-10-02 @ 15:34:25
URL: http://maling83.blogg.se/
Postat av: Linda

Förstår precis hur du känner.

Så därför har jag hört av mig till några kompisar och sagt att vi ska på bio på lördag kväll och även gå ut och äta. Så håll tummarna att Rallybrudarna är bra så man får skratta lite :)

2008-10-06 @ 22:08:07
URL: http://lillalo.blogg.se/
Postat av: Annie

Res!! De får en att vilja göra saker sen, de lovar ja :)

2008-10-08 @ 00:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0