"Min skadeglädje kom väl till hands"

Det var så länge sen jag skrev nu att jag inte riktigt vet vart jag ska börja.

Förra helgen var det grill och stor sammankomst hemma hos Malin och Mattias. Hela det gamla gänget var samlat igen, plus en massa nytillkomna vänner. Angela, Robin, Bevvan och Jens var nere. Det var evigheter sen jag träffade dom. Inte sen nyår. Så var hela CAB gänget där med sina respektive. Många vänner blev det och som vanligt händer det saker på våra fester. Vad vore en fest utan lekar eller tvälingar. Och vad är perfek när man är många och det är fint väder ute?? BRÄNNBOLL! Efter mat och en del att dricka var det av till fotbollsplanen. en blöt fotbollsplan dessutom. Min skadeglädje kom väl till hands när alla gled omkring och en och annan pojk fick till otroligt charmerande vurpor, jag skrattade så jag skrek helt enkelt. Flickorna höll sig på benen så klart. Alla paren delades upp så alla mötte sina respektive och JAG VANN ÖVER SAMUEL. Vilken känsla. Först minigolfen och sen brännboll. Lyckan är total.

Brännbollen är överlägset det roligaste som har hänt sedan mitt senate inlägg. Det blir det garanterat fler gånger i år. Midsommar bland annat, fast då får våra berömda grogghinkar agera konor. Så varje gång du stannar vid en kona får du ta dig en shot ur hinken. Gör du frivarv får du helt enkelt dricka ett helt glas ur sista hinken. :) Det kan ju inte bli annat än roligt.

Mer nyheter och roliga händelser kommer. Men inte idag. Nu ska jag försöka plugga lite innan jag ska till jobbet.

Måste hålla tankarna aktiva idag. Jag ska försöka mig på att sova ensam i lägenheten för första gången sen vi flyttade hit. Samuel är på kurs i Köpenhamn och kommer inte hem förrän imorgon. Det är tur jag har Dennis och Emelie så nära om det skulle bli för ensamt. :)

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag säger som Gert Fylking: "Äntligen!!!" Trodde aldrig det skulle komma ett nytt inlägg :-) Låter kul med brännboll, fast hua vad jobbigt... Fast jag gillar idén med grogghinkkonerna, jag skulle få 4 shot på ett varv, varje varv, då kan nog t.o.m. jag kunna tänka mig att röra på mig litegrann :-P Och du, gumman... om du inte kan sova, så har du mitt nummer, det är bara att ringa, det vet du! Ha det bäst, vi hörs snart, om inte annat så lär någon här hemma ringa imorgon när det dags för Champions League final, eller vad tror du? Många varma kramar från oss i Borås, puss, puss!

2008-05-20 @ 22:28:24
Postat av: Helena

Ja, vad är bättre motivation att springa om inte alkohol. :) Kan bli roligt efter några omgångar spel. Då blir kommer folk trilla omkring utan blött gräs.
Det gick bra att sova ensam. Som tur är var jag trött som f-n så jag somnade ganska snabbt när jag väl la mig. :)

2008-05-21 @ 13:15:23
URL: http://helenalodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0