"Vindrickande och kortspelande"

Ska börja med att grattulera min älskade Malin och hennes Peter till sin nyfödda ängel Lucas. GRATTIS!!!

Sen är ju frågan vart man ska börja någonstans.
Det har hänt en hel del sedan jag skrev senast. En veckas semester har vi lyckats avverka. En underbar vecka på Öland tillsammans med Emelie och Dennis. Det har varit en vecka full av skratt och avkoppling. Och givetvis har det blivit en del vin.

Vi har varit på utlfykter. Vi har ättit lunch i Europas största kvarn. Vi har skrattat åt apor, åkt vattenrutchkanor och åkt karuseller tills vi mådde illa på Ölands djur och nöjespark. Vi har letat efter troll i trollskogen. Vi har haft det väldigt bra.

Campingplatsen var i det närmaste helt tom vilket passade oss utmärkt. Mindre grannar att störa med vårt vindrickande och kortspelande långt in på nätterna. Vädret var inte toppen hela veckan men vi har haft uppehåll 99% av tiden så jag klagar verkligen inte. Nu är det bokat en skidsemester till vecka 2. Sen får vi väl se om vi har råd med en utlandsresa i vinter. Det hade jag verkligen önskat mig. Beror lite på vad min sambo beslutar om resten av sommaren.

En kort beskrivning av en hel vecka jag vet... men tiden räcker inte riktigt till.

Nu ska jag sätta mig och fortsätta planera midsommar. Det blir som vanligt massa leker och det kan till och med vara så att de välkända grogghinkarna kommer fram. Tack och adjö för den här gången.





Kommentarer
Postat av: Malin

Tack gumman =)

det låter som du haft en riktigt bra vecka iaf =)

Hoppas vi ses snart! Puss

2008-06-18 @ 18:00:02
URL: http://maling83.blogg.se/
Postat av: Anja

Låter som ni har haft det bra... vi tar vid imorgon :-D Kanske skulle introducera grogghinkarna och spela med S och H funderar Det blir jobbigt att spela på 4 personer bara... Näe, jag tror jag lägger ner det. Ha det bäst, vi hörs snart, gumse... Kramisar

2008-06-18 @ 20:43:23
Postat av: Helena

Man kan använda grogghinkar i många olika sammanhang mamma. :) Det är bara att ta till den där genetiska uppfinnelserikedomen.



Malin - räkna med besök i Dalarna i sommar. Jag saknar dig så himla mycket och jag bara måste ju få träffa underverket. :)

2008-06-19 @ 10:07:15
URL: http://helenalodin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag räknar med besöket ;-) Säg bara till innan så jag inte är ute och flänger ;-)

Puss

2008-06-19 @ 14:41:59
URL: http://maling83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0