"Sommaren är inte kort"

Dåligt med aktivitet i bloggen nu. Kan kanske förklaras med att det har varit desto aktivare i verkliga livet det senaste så tiden har helt enkelt inte funnits. Men nu i väntan på att min älskade Samuel ska komma hem tar jag mig tid att uppdatera mina läsare på va som hänt i mitt liv.

Sommaren är här.
Sommaren är inte kort.
Inte den här sommaren i alla fall. ALDRIG! Värmen ska f-n hålla i sig. Jag har bokat en fin sommar och då ska jag få det också.
Lite färg på skinnet har man fått i helgen i alla fall. Igår var vi på stan hela dagen och sen blev det brännboll på kvällen igen. Så sjukt roligt så det är inte sant. Och idag har vi legat på stranden hela dagen. Och mycket stran blir det nästa vecka eftersom jag inte jobbar så mycket. Nu ska jag stekas. :)

Om en vecka vid den här tiden sitter jag på Öland med våra nyfunna älskade vänner Dennis och Emelie. Det ska bli underbart! Jag längtar verkligen.

Längre och mer detaljrik uppdatering kommer. Nu har jag inte fler minuter över.


Kommentarer
Postat av: Malin

Se till att inte bränna dig i solen bara ;-)

Öland låter himla mysigt.. hoppas ni får skoj.

Saknar dig med! Puss och kramar

2008-06-01 @ 19:47:02
URL: http://maling83.blogg.se/
Postat av: Malin

Se till att inte bränna dig i solen bara ;-)

Öland låter himla mysigt.. hoppas ni får skoj.

Saknar dig med! Puss och kramar

2008-06-01 @ 19:47:57
URL: http://maling83.blogg.se/
Postat av: Anja

Tänkte va' lite morsa, men det har ju Malin redan tagit hand om. :-) Tack, Malin!!! Längtar själv till Öland, tänk på mig när ni är där när jag sliter på konfaläger på Getterön... ;-p Men Öland finns kvar till midsommar och då är det vår tur. Ha det så bra, gumman, saknar dig massor! Kramisar

2008-06-03 @ 12:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0