"Vi längtar!"

Mina stora planer är lagda på is.
Tanken var att de skulle hända stora saker här förra helgen, men det får vänta. Det får vänta till sommaren.
men jag får väl kanske avslöja planerna i alla fall.. Annars finns det nog några i min omgivning som dör av nyfikenhet. ;)

Vi ska skaffa hund! Och på riktigt den här gången. Nu är det inte längre något löst snack. Vi har löst alla problemen en tillökning skulle kunna orsaka. Samuel får bygga hundgård på jobbet så nu behöver vi inte tänka på att stackarn behöver vara ensam hemma. Nu kan han följa med pappa till jobbet istället. :)

Och jag har dessutom fått ett vikariat på jobbet, så nu kommer jag kunna lägga in mitt schema som jag vill i fortsättningen och då givetvis kunna vara ledig på förmiddagar och ibland hela dagar mitt i veckan.

Så till sommaren ska det flytta hem en liten fransk bulldog till lertäktsvägen. Helt underbart. Vi längtar!

Kommentarer
Postat av: Anja

Vi längtar också... men inte efter nå'n bulldog utan efter ER!!! Varmt välkommna på tisdag. Massa kramar från oss här hemma! Och du Helena... det står ljusstakar i vardagsrumsfönstren :-)

2008-12-20 @ 12:02:47
Postat av: Helena

Haha grattis! Vi funderar också på att skaffa hund till sommaren. Men man får väl se. God Jul!

2008-12-21 @ 13:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0