"Inget bättre för mig"

Här sitter jag med fingrarna på tangentbordet, men har egentligen inte så mycket att skriva om.
Det har väl egentligen inte hänt något speciellt den senaste veckan som är direkt värt att dela med sig av.
Men Samuel ligger och sover så jag har inget bättre för mig. Stackarn är helt slut... sena kväller med sitt nya x-box har tagit musten ur honom.

Ja, han har köpt ett x-box....
Så nu kretsar mycket av den lediga tiden runt Need for speed - undercover.
Men pojken har bara en kontroll - host host till alla som kan tänkas behöva julklappstips - så han får ju spela ensam än så länge.

Trivs jätte bra på jobbet. Bättre och bättre hela tiden faktiskt. Nu börjar man dessutom bli lite mer självgående vilket så klart är jätte skönt. Härligt att inte vara beroende av att det finns någon som kan hjälpa en hela tiden. Imorgon ska vi nya ut och prova på att åka kollektivt - en av sex dagar vi ska göra detta. Så imorgon bär det av till Varberg. Vi ska åka till och med åka Viskadalsbanan. Vilken tur att jag får prova på att åka med den. Jag som bara har pendlat dagligen med den i 3,5 år. Men man får ju offra sig för sina kollegor.

Nej, nu blir det duschen och sen är det dags för Grey's Anatomy - Veckans TV-höjdpunkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0