"Heja Falkenberg!"

Det har varit en fullspäckad och väldigt trevlig långledighet. 

Julafton började med ett besök på Borås akutmottagning. Samuels farliga jobb resulterade i en metallflis i ögat. Men man kan väl inte klaga när besöket tar en timme. Man är ju van vid något helt annat.   

Juldagen slutade, efter en väldigt trevlig och onykter fest hos Malin och Rasmus, med en nattlig promenad. Syftet var att nyktra till och undvika ett helt onödigt och meningslöst bråk på hemmaplan.

Annandagen spenderades sovande just på gund av hur trevligt vi hade dagen innan. Allt vi orkade med var att itta på Körslaget. HEJA FALKENBERG! Men Boråskören är givetvis andra valet.

I lördags begav vi oss tillbaka till Borås för 18-årsfest som resulterade i vänsterhänt bowling och återuppväckta minnen av min coola molblol - popstjärnan. Alla som har hört Boråsgruppen Deadline förstår varför det är värt att nämnas.

Söndagen gick i pengaspenderingens tecken när vi plockade fram VISA-kortet gång på gång på mellandagsrea i Knalleland. Vi toppade kalaset med ett besök på IKEA. Ett rekordbesök ska tillägas. In och ut på 40 minuter.

Så vill jag passa på att tacka för alla fina julklappar jag har fått. Jag måste verkligen ha varit snäll det gångna året så mycket fint som jag fått. Allt ifrån en keramisk kockkniv och elektrolux assistent till spel till min dansmatta. Julklappsmässigt måste jag nog säga att denna julen ligger topp 3 utan tvekan.

Men nu är jag trött på julen. Imorgon ska jag klä av min gran och i slutet av veckan packas tomtarna ner. Nu är det nyår vi väntar på och speciellt skidresan som väntar oss vecka 2.

Nu ska jag krypa ner under täcket. Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0