"Önska mig lycka till."

Idag var det tomt i lägenheten när jag kom hem. Trots att klockan var halv 12.
Det fanns ingen här som blev glad när jag kom hem.
Det fanns ingen här som jag kunde krama om.
Samuel är inte här.
Och hemska tanke.... så här ska det vara i en vecka.
En hel vecka med en tom lägenhet, en hel vecka med (otroligt onödiga) svartsjuka tankar, en hel vecka utan min älskade Samuel.

Men morgondgen ser jag faktiskt fram emot, oavsett allt dystert. Imorgon är det kräftskiva här hemma. Ska bli roligt. :) Och nu när jag är ensam här hemma kanske jag faktiskt hittar tid att uppdatera här lite och dela med mig av allt roligt som händer. Ha ju varit lite si och så med det... minst sagt.

Men nu ska jag snart försöka somna ensam - bara andra gången någonsin i den här lägenheten. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Anja

Lycka till :-) De e bara och ringa om de blir för ensamt. Kram och gos

2008-08-23 @ 00:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0