"Min älskling var hemma"

Nu är han hemma hos mig igen, där han hör hemma.
5:45 hörde jag bilen parkera utanför och mitt hjärta slog minst dubbelt så fort än vad som anses vara hälsosamt. Fick tygla mig för att nte springa ut och kasta mig runt halsen på honom. Hade han varit ensam hade jag gjort det, men en av reskamratern var ju med.

Men vilken lycka när han äntigen kom innanför dörren. Tårarna rann och jag kunde inte sluta le. Min älskling var hemma.
Och underbar som han är hade han köpt Calvin Kleins Euforia till mig. Den luktar så gudomligt gott. Han är bara så perfekt.

Så nu har vi sovit hela dagen och bra legat och pratat i sängen. Gick upp för bara två timmar sen.

Nej nu sa ja göra någon nytta innan han kommer hem igen, för det blir inte mycket gjort när han är här. Då är det bara närhet som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0