"Hellre jaga än bli jagad."

Nu är det bara 32 timmar kvar tills han är här hos mig igen.
ÄNTLIGEN!

Jag vet... allt kretsar just nu bara runt att Samuel är borta och när han kommer hem. Men är det så konstigt? När man är så här kär så är det väl naturligt?

Att han har varit borta har bara fått mig att inse mer hur mycket han betyder för mig och hur rätta vi är för varandra. Det kommer vara han och jag i resten av våra liv. För alltid.

Ja, jag vet... det är enformigt just nu.

Men hur roligt är det att skriva om att Elfsborg förlorade mot Örebro när de hade chansen att ta över första platsen i årets allsvenska? Inte speciellt... Visst man skulle kunna nämna i förbi farten att det är 6 poäng ner till tredjeplatsen, som dessutom har en match mer spelad. Men vem vill ligga tvåa? Det är allt eller inget. Vi ska ha hem guldet till Borås i år igen.  Men hellre jaga än bli jagad. Kalmar har hela tiden pressen på sig att Elfsborg går om, om dom skulle tappa poäng. vi har fördelen att vi hela tidn har chansen att komma igen. Det är ju ingen hemlighet att man får extra krafter när man jagar efter något.

Som vanligt är det Samuel och fotboll som gäller.

Så jag slänger in en bild från kräftskivan i lördags för att väga upp lite.


Kommentarer
Postat av: Anja

Vilken mysig bild! :-) Gôtt å "se" dig! Puss och kram

2008-08-29 @ 11:45:55
Postat av: Helena

Visst är den. :) Jag och mina pinglor.. syns ju på mig hur "roligt" det var dessutom. ;)

2008-08-29 @ 16:59:49
URL: http://helenalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0