"En timme försenat"

Så himla typiskt.
Här sitter jag uppe mitt i natten och räknar mer eller mindre ner sekundera tills Samul är hemma igen.
Jag lyckas ändå fördriva tiden ganska bra med Jenna Jamessons (ja, den Jenna Jamesson) självbiografi. Men så lägger jag ner boken i fem minuter för att kolla att flyget fortfarande är i tid. Men nej, EN TIMME FÖRSENAT så klart.

Så nu är den eviga frågan om man ska ge upp och gå och lägga sig och sova några timmar eller om man ska chansa på att man orkar vara vaken.
Får nog fråga Jenna och se om hon har något tillräckligt intressant att berätta för att hålla mig vaken.

Kommentarer
Postat av: Annie

haha* Jenna Jameson.. Har just nu en diskussion med en kille om att ja är snyggare än henne :P men inte så svårt att vara liksom.. Du är ju de med :)



ps. somna inte på jobbet imorgon.

2008-08-30 @ 03:14:55
URL: http://nogg.se/cackie
Postat av: Helena

Haha. Vilken bedrift ja..

Blev inget jobb idag. Ingen bra idé med magsjuka. Snacka om tur i oturen. Ska man bli sjuk kan man ju lika gärna tajma in det bra. :)

2008-08-30 @ 17:55:18
URL: http://helenalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0