"Knyta ihop säcken"

Jaha.. då är man en halv liter blod fattigare. Men nu har jag i alla fall dragit mitt strå till stacken för de närmaste fyra månaderna. Jag är fortfarande lite taget faktiskt.. blodet rann ovanligt snabbt igår. men jag ska nog överleva det också.

Mitt största problem just nu är att det är så mycket att göra. Jag är inte menad att vara student och definitivt inte distansstudent. På söndag är det två inlämningar, en lite och en STOOOOOR och jag har massa instuderingsfågor som ska vara klara till på torsdag. Jag orkar inte. Jag har skrivkramp. Inget händer. Jag kan inte knyta ihop säcken. Just nu är det bara en massa trådar som ligger i en stor trasslig hög och innan söndag måste jag fläta ihop det till en säck. Just nu känns det hopplöst men vi får hoppas att det löser sig.

Nu ska jag dyka ner med näsan i böckerna igen. Trots att det är närmare 15 grader varmt ute så måste jag sitta inne och plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga och så plugga lite till.


Kommentarer
Postat av: Anja

Jag hoppas att skrivkrampen lossnade, och om jag känner dig rätt så fixade du det även ifall du kanske blev av med nån hårtuss på kuppen och S kanske blev lite tokig av att ha en hysteriskt Helena där hemma :-) Sköt om varandra, hälsa!

2008-05-04 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0