"Jag fick en hink som spann."

Nu är det dags för mig att, på allvar, gå in för det här med att blogga. Det finns kanske någon där ute som är nyfiken på vad som händer i mitt oooootroligt händelserika liv. I vilket fall som helst är det alltid skönt att skriva av sig. Så välkommen till min officiella dagbok. :)

Igår hade jag och mitt hjärta varit tillsammans i ett år. Det första året av många. Vi firade i Jönköping tillsammans med Malin och Mattias. Men vi tjuvstartade. Hur roligt är det att fira en söndag lixom? Så vi åkte upp i lördags. Efter den snabbaste rundan på Ikea någonsin, in och ut på typ 30 minuter, landade vi till slut på hotellet. Vilket hotell! Jätte fint verkligen! Hotell Savoy, en del av Profil Hotels kan verkligen rekomenderas. Snabb förfest på hotellet och sedan vidare till restaurang Gourmet Grill för middag och krogshow. Himla rolig show och jätte god mat. En av killarna i showen skulle ha "skämt-hörna" och drog en massa dåliga skämt.

"Jag fick aldrig någon katt när jag var liten, utan jag fick en hink som spann."

Tror ni jag skrattade eller? Typiskt min dåliga humor.

Sedan blev det utgång och jag fick äntligen dansa med min älskling. Han är så himla sexig när han rör sig på dansgolvet. Man kan inte slita blicken ifrån honom. Och han är bara min!

Söndagen började med frukost på Harrys. Jag älskar hotellfrukost!! Det är nog nära på det bästa som finns. Sen blev det ännu en runda på Ikea, den här gången den billigaste någonsin, vi shoppade loss för 38kr.

Helgen var helt enkelt perfekt! Längtar redan efter våran 2 årsdag. Jag älskar dig Samuel.

Nu ska jag fortsätta med dagens uppdrag - att dricka så mkt vatten det bara går.
Ska ge blod om någon timme och då gäller det att ha fyllt på förråden.

Kommentarer
Postat av: Anja

De e klart att du skrattade :-) Här kommer några fler i samma stil: * Har du tänkt på att om du drar ner byxorna så kommer baken fram? * Om du tycker det blir för varmt så kan du svälja, så har du svalt! * Om du å andra sidan fryser, kan du ställa dig i hörnet, där är det alltid 90 grader! Håll till godo, vi hörs, min älskade gums...!!! Kram

2008-05-04 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0