"Hon påminner om mig."

Vaknade i morse och såg hur solen sken genom persiennen och jag hörde fåglarna kvittra.
Kan man annat än studsa upp ur sängen då? Jag gjorde det i alla fall...
Och inte blev man mindre glad när man ser att termometern visar 11 grader utomhus när termomentern fortfarande är i skuggan och klockan bara är 8. Hela dagen är redan gjord. En dag som börjar så kan inte annat än bli lyckad. Att solen gör så mycket. Nu visar termometern 31 grader och har varit uppe på hela 37. Jag vet, den står i solen. Men ja gär nöjd. :)

Impulsklippte mig igår.
Jag känner inte längre tjejen jag ser i spegeln. Hon påminner om mig, men det kan inte vara jag. Den här flickan har 15cm kortare hår än mig och mycket mer lugg än jag har. Jag är helt chockad. Jag som bara skulle toppa bort det slitna, haha. Men omväxling förnöjder säger dom ju.

Min käresta chockade mig igår.
Han sa något som gjorde mig till världens lyckligaste dam.
Något jag inte trodde han skulle säga.
Men vad han sa är vår hemlighet. :)

Nej om man ska flytta ut i solen igen.
Har en 1000sidor tjock bok på engelska full med marknadsföringsteorier att plöja igenom.

Har fått jobb också. Det är ju den allra största nyheten egentligen.
Bara en liten timanställning på Lidl på garaneterat 12 timmar i veckan.
Men gud vad lycklig jag är.
Att får göra något annat än att plugga plugga plugga är helt otroligt. Vilken lättnad. Plus att jag kommer få jobba mer i sommar och kanske slipper plugga då och ändå överleva. Det hade varit helt perfekt. Men jag hoppas fortfarande att några andra fiskar nappar på några av dom krokarna jag har lagt ut. Önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Emma

Har du gått o klippt dig gumman :) Är säkert super fint. Har skickat sms till dig men du har väl fortfarande samma fel på telefonen antar jag. Vill gärna träffas iaf, prata och umgås. Saknar dig hjärtat.

2008-04-23 @ 20:11:25
Postat av: Anja

Grattis till jobbet, gumman! Det gör mig glad :-) Jag vet dessutom precis vad du menar med att "hon påminner om mig" :-P Vi hörs snart, ha d! Varma kramar från Borås

2008-05-04 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0