"En med platt nos och stora öron."

Nu behöver familjen bli större.
Jag behöver ha någon att ta hand om.
Jag vill bli fler!
Men det behöver inte nödvändigts vis vara en liten blöjbärande kombination av mina och Samuels gener. Nej nej. Det hade varit underbart mysigt med en liten skrikande genkombination är hemma. En liten bebis. Ett kärleksbarn. Tanken är så förtrollande att jag till och med försvann bort en stund. Men nej, det var inte det jag pratade om. Jag har blivit tillsagd att det får vänta NÅGRA år. Oj oj oj. Det tror han bara. Jag ska nog se till att vara tjock till allra senast nästa sommar.
Titta... tanken på småttingar är så lockande att jag tappar min tråd hela tiden.
Det var ju en liten som snarare gläffser än skriker. En med fyra ben och utan armar. En med platt nos och stora öron. En liten som kommer driva Samuel till vansinne med sina snarkningar. En liten som faktiskt skriker innan den lär sig skälla. En fransk bulldog! Vad mysigt det hade varit med en liten fralla som springer omkring här och ger oss oändligt med kärlek. En liten vi kan ge våran kärlek till. Ja, det är nog dags. Det är dags för Rambo att komma hem.

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag behöver väl inte tala om vad jag längtar efter, en liten bebis eller en fyrbent ful, förlåt, fransk bulldog??? Hälsa Samuel att vi inte blir yngre här hemma, så för min del får du gärna lägga på en hel del kilon redan till nästa sommar. P & K

2008-05-04 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0