"Den bästa kicken av alla."

Jag är verkligen inte byggd för att studera.
Visst, jag har väl ett sk läshuvud. Jag har inte alls svårt för att lära mig nya saker. Men fy sjutton vad tråkigt det är. Jag vill hänga mig själv i närmaste sladd så fort det är dags att ta fram böckerna. JAG ORKAR INTE! Och jag har bara pluggat sen januari. Det räcker nu. Men vad ska jag göra.. Jag har inte så mycket att välja på. Det är bara att kämpa vidare. Det är bara dryga månaden kvar, men fy sjutton vad mycket det är att göra den månaden. Helt sjukt.

Men nu är det helg iaf. Och jag tänker inte tvinga mig själv till något plugg. Om lusten infaller tar jag fram böckerna, men inte annars. Det blir grillmiddag ikväll, igen. Vi bryr oss inte om att det är mulet idag. Splear ingen roll när det ändå är 14 grader. :) Det blir american style ikväll med grillade revben och majskolvar med potatismos till och kanske till och med några mumsiga grillspett med svamp och kryddstarka korvar på. Himla mumsig. Jag blir hungrig bara jag tänker på det.

Och imorgon blir det bowling äntligen, så som jag har tjatat. Men morgondagens stora händelse är ändå fotbollen. Chelsea - Man United. Jag får hjärtklappningar bara jag tänker på det. Det börjar pirra imagen så fort det närmar sig en viktig fotbollsmatch. Kan man annat än älska känslan. Fotbollskänslan. Det är den bästa kicken av alla.


Så jag ser fram emot helgen.


Kommentarer
Postat av: Anja

Det blir lite bakvänt det här, när jag läser uppifrån och ner, borde kanske göra tvärtom... Vad kul det låter med bowling, det känns som det var en evighet sen sist, kanske skulle göra det nån dag. kämpa på nu med böckerna, snart är det sommarlov! Sköt om varandra! Puss & kram

2008-05-04 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0